Hemmakväll.

Strax efter att jag skrivit förra inlägget så ringde Per. Direkt efter jobbet, typ nu, så ska han till garaget med Dennis och sätta i en motor i en bil. Pust och stön. Jag som hade handlat och tänkt ha en mysig hemmakväll med film och popcorn. Verkar som att jag får ha den själv.

Har just ätit mackor med ägg, majonäs (usch, hade bara vanlig majonäs ingen fettfri) och räkor. Blev rätt gott. Så nu kollar jag på Arn Tempelriddaren och P.S. I love you blev precis klart. Perfekt. Så om jag inte somnat innan så blir det att se båda filmerna. Arn är rätt tråkig nu i början men den har fått väldigt bra kritik så jag hoppas på att den blir bättre.

Ha en bra kväll allihopa, vad ni nu än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0