Hudvårdsparty.

Om en timma ska jag iväg till Irene som ska ha ett hudvårdsparty där också smink kommer finnas inblandat. Gissa om jag är pepp! Är lite sådär också eftersom jag inte vet ifall jag vågar beställa något då jag inte räknat ihop och betalat alla räkningar. Men det ordnar sig säkert. Måste verkligen komma iväg och köpa ett par höststövlar också för denna lönen, och ett par arbetsbyxor. Skulle behöva jeans med.. Men jag får nog nöja mig med en eller två av dom grejerna och då försvinner tyvärr jeansen. Nogklagat. Ska bara sätta på lite mascara, hitta kläder och slänga igång en maskin tvätt till. Sedan är det bara att gå. Hoppas på att hinna titta på ett avsnitt av One Tree Hill också, men då får jag fan skynda på ;P

Hejssvejs!

EDIT! Glömde skriva att det är Rosen-serien eller nåt såntdärnt som kommer säljas. Tydligen har de produkter som är enbart bra för huden och som inte innehåller farliga saker som aluminium, som bla apotekets grejer innehåller. Kommer berätta mer när jag varit där. Ska bli så skönt att komma ifrån lägenheten utan att jobba ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0