I looooove my home!

ÄNTLIGEN hemma! Trodde aldrig att jag skulle hitta hem igen.

Först.
Vi träffas hemma hos min arbetsledare och Evelina och jag åker i förväg eftersom taxin ska ta omvägar och hämta upp annat folk (jag körde, de andra två assistenterna åkte med taxin). Irene gav oss vägbeskrivning och vi åkte dit hon sagt - till skövde, till skara och mot lidköping så skulle Lundsbrunn stå på en skylt. I helvete heller. När vi kom fram till Linköping så hade vi inte sett någon skylt och stannade vid ett Infogrejs ni vet. Evelina ringde sin farfar som bor i Lindköping och tydligen så hade Irene sagt fel, vid Skara skulle vi åka mot Stockholm. Men en omväg på 4 mil var inte så farligt ändå. Vi kom dit samtidigt som de andra. Irene fick skäll sedan :P
Dagen segade sig lite smått fram och vissa saker var rent av tråkiga. Skoltröttheten kändes nära. Men i alla fall. Klockan 17 så drog Ida och jag (evelina skulle jobba natt) hemåt. Mötet blev klart halv fem men taxin skulle komma 17.10. Vi chansade på vägen hem och hittade till Skara. Vi missade Skara och märkte att det blev skyltningar mot Allingsås. Vi vände tillbaka till Skara. Väl där så trodde Ida att hon hittade ut från centrum. Så fan heller, jag hittade tillslut ut efter mycket om och men. Sedan kom skyltningarna mot Skövde och efter det så körde vi inte fel igen.

Efter denna dagen så har jag kört ca 10 mil fel :P härligt..men sightseeing har vi fått. Bland annat så hittade vi en strutsfarm. Intresssant värre.

Dags för mat, magen svälter.

Kommentarer
Postat av: Ammii

Hihi borta bra men hemma bäst! Även om jag skulle kunna på i en resväska ;D

2008-09-04 @ 22:17:42
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0