I wish I had another life sometimes.

Ibland vill jag bara dra täcket över huvudet och inte finnas till mer. Ibland vill man kika genom ett litet hål och det enda man finner är en stor hög som bara fylls på och tar aldrig slut. Hur länge måste man be om hjälp innan man klarar av att stå på egna ben? Jag vill inte ta hjälp mer, jag skulle klara mig utmärkt själv ifall inte denna hög dränkte mig.
Jag vill känna mig fri, jag vill kunna njuta av livet. Hur ska jag kunna göra det när det är såhär? Blir det någonsin bättre?

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Aaaw tack för kommentaren! <3 Fortsätt gärna läsa. Puss.

2008-09-12 @ 17:32:45
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0