Ibland..

..känns det som att jag tagit vatten över huvudet.

Det är omöjligt att skapa någon ordning i detta kaos. Städningen är mest för att dom som ska titta på lägenheten ska känna att det är lägenheten för dom. Och självklart för att skapa trivsel för oss. Men när det ligger saker överallt och man inte vet vart man ska göra av sakerna så känns det hopplöst. Badrummet har jag lyckats med nu i alla fall. Allt som jag inte behövde ha framme la jag ner i en sopkorg så den är förberedd inför flytten som sker om lite mindre än 3 månader. Borde nu ringa Per och fråga vart vårat förråd är exakt. Tänk om jag råkar gå in i fel förråd (det är gallertjoffs)! Oj oj..bättre att jag lägger fram grejerna som ska ner så får Per visa mig ikväll. Ska nog ta fram dammsugaren först..eller om jag ska käka lite. Får se. Men ordning ska det bli under denna veckan.

Har också lite ångest för Dansverkstan svarar varken i telefonen eller på mailen. Vill inte pröjsa 800 spänn på en danskurs jag knappt kommer ha tid att gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0