Dust it.

Nu har jag äntligen köpt OSIS+ Dust it. Blev ju kär i den lilla rackaren!

Hade nu tänkt att hoppa in i duschen (ifall top model går så blir det efter det) och ta hand om mig själv en liten stund. Efter detta så ska jag sminka mig snyggt och fixa håret själv med denna lilla röda raring. Ska nog ta på mig nåt snyggt också. Får se vad jag kan hitta på. Eventuellt springer jag ner till Lindex och köper ett snyggt bälte att ha vid midjan eller så nöjer jag mig så länge med mitt svarta tunna.
Ikväll vill jag vara snyggast i stan (lycka till med det) och parta. Dock lär väl inget av det hända men man måste vara väl förberedd ifall chansen skulle uppstå.



 

Ignorera mig på bilden ^^


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: hhehe okej, men den va både utomhus och inomhus igår :)

2008-09-05 @ 16:55:05
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, dust it är verklkigen kanon

2008-09-07 @ 11:28:10
URL: http://mariiamiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0