It's a heartache.

Nu är jag åter hemma efter lite bravader.

Gick hemifrån med nycklarna i fickan och trodde allt var okej. Per låg inne och sov. Jag började 8 och så vid 9 hör jag hur det vibrerar från telefonen en massa. Kollar några minuter senare och då skriver Per att jag har låst in honom. Ni vet, tryckt ner den där lilla grejen och låst. Härligt. Så då kommer Störm, Pers kompis och hämtar nycklarna hos mig så han kan hämta ut Per och skjutsa honom till jobbet. Inte första gången det krånglar med nycklar för Per. Tror min arbetsgivare börjar bli trött på att folk hämtar nycklarna på jobbet. Förstår henne..

Nåja, nu är jag i alla fall hemma äntligen och funderar på att beställa en kebabrulle till lunch. Hur vore det? Allt ätbart vi har finns i frysen och så länge vill jag inte vänta. Nej nej..får nog bli något liknande. Hejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0