Jahopp..

Vet egentligen inte varför jag skriver överflödiga inlägg som dessa men tiden finns ju.

Har haft en sprängande huvudvärk halva dagen som släppte lite nu när magen fick lite mat. Pratade med pappa också så det var skönt att ha lite 'sällskap'. Tvätten tar aldrig slut och jag väntar på att min farbror ska ringa så vi kan bestämma lite mer om hur och när jag ska jobba. Kommer jobba 12 timmar om dagen så det lär bli påfrestande men samtidigt skönt att få in lite pengar.

Nu är det The perfect man på tv. Älskar Hilary Duff! :D

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

kanske ska ta mig ett kik på den filmen...

2008-09-02 @ 21:41:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0