Jäklar..

Här tänkte jag ha en mysig dag i sängen (det där lät fel) med laptopen i knät och one tree hill på skärmen. Gick alldeles utmärkt fram tills The Piratebay inte funkade längre. Now what? Tvn är uteslutet. Antar att jag skulle kunna lägga mig här och läsa i boken eller nåt. Dock är jag sugen på en riktig tjejitjejbok, inte någon Linköpingsdeckare. Nåja, får hoppas att boken blir bättre efter jag läst det jag läste för några månader sedan. Lustig mening men förhoppningsvis förstår ni, om inte så spelar det ingen roll. It's just a book.

Nåväl, jag kanske får tillbaka min läslust igen. Vore inte fel, den har känts tappad länge nu. Dags att återfinna.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas läslusten återfinns!

2008-09-23 @ 17:44:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0