Lördag.

För visst är det lördag idag? Vi säger det och är inte det fallet så låt mig tro det.


Somnade rätt fort igår och vaknade vid halv åtta att balkongdörren smällde upp och regnet kom in. Var bara att gå upp och ställa en stol ivägen för dörren. Har idiotregnat hela natten tror jag och nu tror jag att det slutat.
Gick upp halv tolv då jag ansåg att förmiddagen inte skulle bli bättre för att jag gick upp. Så nu har jag käkat frukost och kollat bloggar. Ska strax hoppa in i duschen men först diska. Ska nu också försöka avboka mig från danskursen jag anmält mig till här i Tidaholm. Känner mig inte redo för att börja dansa i en grupp där jag inte känner någon, vet ju inte ens vart det är. Kanske känner mig modig nog i vår. Eller jag hoppas det i alla fall. Men just nu har jag inte råd heller. Ska se om jag får tag på dom...

Jaja..ordnar sig. Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0