Måndag har cornflakes i mun.

Först och främst - god morgon.
Här är allt bra förutom att alla dessa jäkla cornflakes sätter sig i tänderna. Mucho irriterande.
Inatt sov Dennis över här, i soffan, men som tur var så somnade jag innan honom så jag slapp ligga vaken med störande snarkningar. Förklarade för Per förut att jag irriterar mig på honom, att jag tycker det är kul att Per skrattar och ler med honom men att det är som om dom sitter ihop. Vet inte ifall han lyssnade men sagt blev det.

Nåja, slut med tråkigheter. På schemat idag står absolut ingenting. Ska städa lite, eventuellt ut och gå kanske..jaa..vad kan man egentligen göra i Tidaholm en oplanerad dag?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du kan ju käka nån gott å läsa en blaska som jag! :)

2008-09-15 @ 12:09:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är bara att komma över i princip när som babe =)

2008-09-15 @ 12:40:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0