Måndag.

Den här måndagen tycker jag inte om. Usch.
Vaknade 6.09 av att alarmet skrek i örat och var då tvungen att gå upp. I något zombieliknande tillstånd så lyckades jag få på mig anständiga kläder och äta frukost. Gick till jobbet vid 6.50 som en vandrande michelingubbe inbyltad i fleesejackor och andra tröjor. Städningen gick åt helvete då kaffebryggaren började läcka då filtret hade rasat ihop så att få ur all sump ur hela kaffebryggaren tog sin lilla tid. Hamnade då rejält efter men Irene kom sedan och hjälpte mig då Elin hjälpte arbetsgivaren. Kanske är en av anledningarna till att jag inte dricker kaffe, kaffebryggarna är inget att lita på. Eller så är det bara för att jag inte tycker om kaffe.

Min tid är till 12 idag men arbetsgivaren skulle iväg så nu har jag två timmar betalt till fastän jag är hemma. Känns fruktansvärt bra kan jag lova. Funderar på om jag ska använda den tiden till något nyttigt, som att sova till exempel. Det lät som en bra idé. Godnatt/godmorgon/godförmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0