Nu blev det kväller..

Känner mig lite sådär smått seg. Sov länge idag men som sagt så verkar förkylningen kicka in och då blir man ju seg och trött. Imorgon planerar jag dock att försöka komma ut på en promenad. Blev inte det förut då jag insåg att jag var tvungen att handla och så skulle Per hem tidigare än jag trott.

Nu har Per varit i telefon i snart en timma med Dennis, som han för övrigt träffar nästan varje dag, och jag vill bara lägga mig i sängen och mysa med honom. Tyvärr så vill nog han bara se på Rederiet ^^

Dags att återgå till American Pie 2 på 6an.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jämmer & elände om du oxå ska få den hemska förkylningen som pågår. Hoppas American Pie piggar upp å gör dej kry!

2008-09-11 @ 09:23:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0