Onsdag..

Godmorgon. Jag är så ofantligt trött.
Dagen brukar alltid börja med att klockradion skriker värre än ett brandlarm men jag är den enda som vaknar, trots att det är satt för Per. Han vaknar först efter att jag har skrikit lite och bankat på honom i fem minuter. Och så fortsätter det, var nionde minut fram tills han bestämmer sig för att gå upp. Nu tänker ni säkert "men varför stänger du inte bara av skiten själv?". Jo visst, det skulle jag kunna göra. Men då vaknar inte Per förrän närmre 12 och han ska vara där runt 8. Inte så smart.

Vi masar oss upp runt 8-tiden och så åker vi iväg. Som vanligt så har jag jättesvårt för att se då mina ögonlock är så tunga att dom knappt hålls uppe. För varje blinkning så blir det svårare att få upp dom. Inte nog med detta så är det en vinglig traktor framför oss som klipper gräset i kanterna. Han verkar inte upptäcka mig förrän jag står precis bakom honom och DÅ kör han in till kanten. Självklart står vi mitt i ett backkrön och jag vet inte om jag vågar köra om honom ifall nån från andra sidan kommer men jag testar. På hemvägen så möter jag honom igen precis efter ett backkrön och jag kommer i 100 km/h och måste bromsa ner till ca 20 km/h på bara några meter. Det gick bra förrutom att jag inte trodde att jag skulle överleva denna lilla händelse. Var otroligt nära att få sladd nere i diket och då hade det gått käpprent åt helvete.

Dags att se ifall Gossip Girl vill laddas hem idag. Annars jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0