Oth och kurs.

Sitter nu och kollar igenom One Tree Hill. Har tre och en halv säsong redan hemma så nu försöker jag börja därifrån för att fatta nåt av säsong 5 som jag också börjat på. Bättre att ta det i rätt ordning. Säsong 5 är faktiskt bättre än 3an konstigt nog. Ska nu börja få hem säsong 4 också så jag är på rätt håll i alla fall.

Har lite ångest inför morgondagen då jag kommer vara på kurs från 9 till 16. Introduktionskurs, hur kul låter det då? Tyvärr verkar det tråkigare än det låter. Kollade på pappret i lördags om vad som skulle tas upp. Lagar, tidsrapporter, löner..bla bla bla. Detta är alltså en introduktionskurs för oss nya assistenter som inte gått den. Men jag har med mig braiga tjejor i alla fall, Ida och Evelina. Båda supersöta och supertrevliga. Hoppas att vi någon gång kan träffas utanför jobbet. Vore svinkul.
Och jag får lön under hela dagen imorgon också och gratis lunch ;)

Dags att fortsätta se One Tree Hill. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härligt med lön =)



jag måste ut och gå..har inte råd att köpa ny garderob..haha

2008-09-23 @ 15:36:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: precis, jättekul tycker jag :)

2008-09-23 @ 15:44:30
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0