Piiiiip piiiiip...

Människan kan aldrig svara i telefonen! Eller han kan i och för sig klicka mig men oftast så går signalerna fram men ingen som svarar. Anledningen till att jag behövde få tar på Per var att jag har fortfarande ingen aning om vart förrådet befinner sig. Bästa beskrivningen hittils har varit "men du vet väl?! Vid garaget såklart!". Jo meneeh..det var ju en självklarhet. När ingen har visat mig innan eller ens talat om för mig att det finns förråd så bara antar jag att dom ligger nere vid garaget, det gör ju ALLA förråd. Jag kan liksom bara inte riktigt förstå vart nere vid garaget. Där finns liksom bara..p-platser och betongväggar. Men Per har kanske slagit in ett hål i väggen och bestämt att det är hans förråd, jag vet inte.

Detta ska i alla fall redas ut när han har ätit och när jag kokat mina nudlar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Alla dessa förråd där karar trivs, va mer kan man säga.

Kul att du gillade min modeshow!

2008-09-08 @ 14:04:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0