Rubrik.

De två kilometrarna jag tänkt gå blev till fem. När jag kom fram till Falköpingsrondellen så kände jag att det gick så bra så jag fortsatte. Helt plötsligt var jag tillbaka där jag började (gick ringleden) utan att jag märkt att jag gått så långt. För mig så är det nog bäst att göra såna här spontana grejer annars så går jag bara och muttrar om hur tråkigt det är :P

Hade tur med regnet då det regnade första och sista 100 metrarna. Får se hur vädret är imorgon och ifall jag bara tar och går till Falköpingsrondellen då. Men som sagt, det får bestämmas då. Väntar på att Per ska ringa så jag kan hämta honom. Börjar bli hungrig så han får fan ringa snart :P

Ska kolla lite tv nu..om det går nåt bra vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0