Snart jobb..

Jobbar från 17 till 12 imorgon. Känner mig inte pepp för det för fem öre.

Den där jäkla ångesten är här igen, den som kommer varje gång jag ska jobba lördagnätter. Vill hellre jobba dagarna hela helgerna. Skulle passa mig mycket bättre. Men förhoppningsvis så kan jag ignorera ångesten och sjunka in i min bok när det är dags att lägga sen sen. Känner mig också hängig så Ipren följer med i väskan. Hoppas bara att jag överlever denna kväll..utan ångest.

Men men..jag gör detta för pengarna. Hoppas bara det går bra...dags att dra sig snart. Usch. Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush känner igen mej i det där.

Men hoppas du ändå får en skön helg!

2008-09-27 @ 20:35:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

varför ångesten gumman?



massa kram, tack för att du kom! kram!

2008-09-28 @ 00:19:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0