Sunday without no sun.

Någonstans lååångt bortom molnen finns solen som vägrar komma fram. Idag vaknade jag inte av regn i alla fall.

Skjutsade ut Per vid halv nio till jobbet så nu sitter jag och dricker jordgubbste för halsen gör lite ont. Jäkla förkylning som inte vill bryta ut helt.. Har varit såhär i snart två veckor, halsen har gjort ont lite då och då och näsan har runnit en dag. Huvudvärk har visst också funnits med. Men det bryter inte ut..jag väntar på att bomben ska explodera.

Idag har jag som mål att i alla fall rensa i badrummet. Vad behöver jag, vad vill jag ha och vad kan slängas? Om suget efter städning fortfarande finns så ska jag ringa Per och fråga ifall jag får rensa ur hans garderob och byta lite plats på saker och ting. För just nu ligger hans grejer i linneskåpet. Men badrummet först och med musiken på hög volym, nåja så hög volym jag vågar. I hyreshus brukar det inte vara så populärt med hög musik.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0