Sweet home lägenhet.

Nu är jag hemma igen och har hunnit se på Top Model 3 och druckit varma koppens kantarellsoppa.

Handlingen gick bra. Svängde först in på ÖoB och handlade lite viktiga saker, bland annat nudlar. Sedan bar det av till Maxi för storhandlingen. Dom höll på att bygga om och byta plats på allt så efter en sissodär tre varv genom hela butiken så hittade jag det mesta. Dock så fanns inte någon ketchup inom butikens väggar. Eller så hade dom gömt den.
Kånkade upp allt själv med mycket slit. Fick också se att kontraktet till nya lägenheten har kommit. Så det blir påskrivet ikväll. Yay!

Nu är jag extremt trött men det är bara att ta tjuren vid hornen och börja diska. Godnatt.


Dessa snyggingar hittade jag på skopunkten och dom ska jag ha. Punkt.

Kommentarer
Postat av: cammie

vad kallar du det då? ;P

2008-09-03 @ 17:38:14
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

jag svarade på din kommentar du skrev bara. ajja =)

2008-09-03 @ 23:03:41
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0