Telefonpladder.

Orden virvlar runt och drar i mina ögon, jag känner mig lite som Dumbo. Öronen borde växt en meter ut.
Ringde först till mamma men där svarade ingen så jag ringde till pappa istället. Under hela samtalet, som varade i 50 minuter, så hördes det att någon försökte ringa - fyra gånger. Uppenbarligen försökte mamma få tag på mig. Men pappa och jag pratade lite om ifall jag ska jobba hos farbror eller inte och hur vi gör med min födelsedag. Pratade också om den efterlängtade flytten! Så där är det planerat ungefär hur vi ska göra och sådär, och i jul så kommer det bli tapetsering för hela slanten då pappa har oförskämt bra rabatt hos ett företag på tapeter och färger i Linköping. Detta kommer bli SÅ roligt!

Direkt efter samtalet med pappa så ringde jag upp mamma. Blev lite jobbigt första minutrarna men det släppte när vi började prata om hennes resa till Mallorca som sker på fredag. Behöver jag ens säga att jag är avundsjuk? Var där förra året och jag saknar den marknaden när vi hittade världens underbaraste affischer som vi ramat in. Hon skulle försöka hitta något åt mig där :D nåväl. Samtalet varade i 45 minuter.

Efter så ringde jag till Per. Han ville att jag skulle ringa till killen som har lägenheten vi ska flytta till. Vi ska mäta och fråga lite om när dom kan tänka sig att ge ifrån sig nyckeln. Sagt och gjort så ringde jag nyss till honom och klockan 20 ikväll ska vi dit.

Nu vill jag inte prata mer i telefon idag. Hela skallen har svullnat upp av alla tankar och ord.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mäh!

trasiga trådiga leggins och en noppig tröja ju samt osminkad och finnig.

2008-09-21 @ 17:41:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha o då hade jag ändå 10cmklackar på mig =)

2008-09-21 @ 18:02:03
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-09-21 @ 19:09:43
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Pingis ;)

2008-09-21 @ 19:11:18
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0