That's life.

Hej hopp.
Drog ut till Per så vi satt i garaget och käkade kokosboll och drack cola. Blev inte mycket vettigt prat men det är skönt att ibland prata om ofarliga grejer. Kom hem runt 17 och har sedan dess glott på One Tree Hill och pratat i telefon med farbror. Var ingen fara att jag kommer dit på fredag. Skönt, då slipper jag ha dåligt samvete.

Nej nu ska jag ställa mig och diska, något jag skjutit upp på IGEN. Blir så trött på mig själv. Varför kan jag inte ta mig i arslet och diska varje dag? Ska också ner till Ica igen och handla lite. Blir stekt lax, pasta (färsk?), sallad och kall sås innehållande rom, rödlök och turkisk yoghurt. Det är mumma mina vänner!

Händer för er ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0