Tisdag.

Hej hopp!
Skjutsade som vanligt ut Per imorse och jag kunde som vanligt knappt se nåt pga tröttheten i mina ögon. Härlig kombo.
Sedan jag kom hem så har jag hunnit sova 1,5 timma, fixa lite med Facebook (börjar fatta nåt av den där jävla sidan), lagt in bilder och läst bloggar. Ska snart ta tag i städandet igen. Man skulle kunna tro att jag inte gör något annat än städar. Men jo, jag städar väldigt mycket. Det såg värre ut än en svinstia här inne (dock utan smuts - grejer överallt) och jag har liksom inte orkat ta tag i allt på samma gång utan jag har liksom satt upp mål för varje dag, typ: det där hörnet ska vara klart innan kl 15. Typ. Har funkat relativt bra för nu börjar det nästan se hemtrevligt ut.

På tal om hemtrevligt så ska jag nog ringa dom som bor i lägenheten vi ska flytta till idag och fråga ifall det finns möjlighet att komma och mäta samt ta lite kort. Farmor och mamma håller ju på att tjata hål i skallen på mig om att jag ska mäta så dom kan köpa gardiner och skit till mig. Lika bra att göra dom nöjda. Och korten är lite för att dom ska se vilka färger det finns i lägenheten samt till för att visa er :) åhh..jag är så sugen på att flytta in NU! Yay..

Dags för hirett.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men var glad för att de står för gardinen!

Jag skulle le, tack aå ta emot!

Tack för krya på dej hälsningen!

2008-09-09 @ 12:27:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Helena/ROOM AND SERVE

Näe inte "skit" tacka och ta emot - det är så himla dyrt med inredning!

2008-09-09 @ 12:38:04
URL: http://roomservice.blogg.se/
Postat av: Johanna

FB är roligt och lätt ju :D fast nya suger.

2008-09-09 @ 15:25:15
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0