Tisdagskväll.

Sitter nu här i sängen och vill sova.
Det blev tacos att äta ikväll, fruktansvärt gott och det piggade upp mig för en liten stund. Men just nu ser jag mest fram emot att lägga mig här under det perfekt varma täcket, ligga på Pers varma och muskulösa arm och titta på Rederiet med honom för sällskapets skull.

Mamma ringde förut också, var riktigt kul att höra från henne. Oj så bra hon har det där i värmen med Kimmo. Saknar Mallorca. Pappa och jag hade det så skönt och problemfritt där. Skulle lätt kunna göra om det igen med honom. Att ligga på stranden hela dagarna långa, dricka Sangria och Bacardi Breezer och titta in i vartenda stånd och affär. Att ha alla försäljare efter sig och köpa färsk frukt på stranden. Nu idag så har det varit marknad i Alcudia men mamma hittade tyvärr inga såna planscher som pappa och jag köpte där. Hoppas hon köper hem något till mig, gärna en flaska päronvodka eller något fint linne eller klänning. Oj oj, nu svamlar jag iväg. Längtar så efter värme..

Nej, dags att lägga sig på Pers arm och kolla på det meningslösa Rederiet..men det känns lite nostalgiskt så som när jag var liten och fick vara uppe en timma längre varje torsdag för att titta på Rederiet med pappa.

Godnatt bloggvärlden, en ny dag imorgon skall komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0