Magiskt!

Gårdagen började med att jag somnade runt 7 (ja, på morgonen) och vaknade vid 10. Det var bara att masa sig in i duschen och försöka vakna till. Allt var trevligt och sådär fram till kl 12 då jag drog iväg och hämtade upp Tina. Vi tog ratten och styrde mot huvudstaden! På något märkligt sätt så körde vi inte fel en endaste gång, hör och häpna! Det är på gränsen att Stockholm är lättare att köra i än Norrköping..och jag gillar inte att köra i någon av dessa städer.
Vi tog tvärbanan + tunnelbanan in mot city och käkade sallad på Wayne's. Otroligt nog så jobbade Nathalie, en tjej från Linköping som vi dansat med, där. What are the odds liksom?
Efter ett par timmar på stan drog vi tillbaka till Fryshuset och gjorde oss iordning i bilen för att sedan gå och ställa oss i kön. Den kön var inte att leka med. Ena kön gick runt huset (stooort hus) och andra kön gick låååååångt nedför gatan. Insläppet skulle börjat vid 18.30 så vi såg till att vara där vid 19..men tji fick vi. Insläppet måste börjat runt 19.30 eller nåt för vi kom inte inomhus förrän vid 20.05 ungefär.
Tre(!) jäkla förband senare kommer ÄNTLIGEN Paramore in på scenen! Vilket röj det var och vad vi hoppade och skrek! De låtar som var bäst (både artist- och publikaktigt) var Ignorance, Decode och The Only Exception. Sistnämnda låten var rent av magisk. Jag hade såna rysningar när Haley slutade sjunga och vi i publiken sjöng..helt magiskt!
Hemfärden gick jättebra och jag slog ner huvudet på kudden redan vid 2.15.

Tack Tina och framförallt Paramore för en galet bra dag/kväll! När ni kommer tillbaka ska jag stå ännu längre fram!


Kommentarer
Postat av: pelle

Och så är du uppe och bloggar så tidigt. Starkt hörru!

2009-12-01 @ 15:06:56
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0