Facebook nya Lunarstorm?

Vi sena 80-talister/tidiga 90-talister minns när Lunarstorm hade sin topp och alla hade en lunar. Jag hette bland annat BloodyAngel. Ja, jag var emo 'n shit. Det raggades hej vilt med allt och alla och fjortisbilderna haglade. Bråken var många och vänskapsband knöts. Jag har nu börjat fundera på om inte superseriösa Facebook nu har börjat bli lite likadant.
Den senaste månaden har inte mindre än 3 killar skickat mail till mig på Facebook i raggningssyfte. I varenda mail har det gjorts någon antydan till att jag är söt/snygg och sådär.. Liksom..när hände detta? Inte har jag skickat ett mail till en random människa och skrivit: Hej, du ser väldigt söt ut.
Det är Lunar-nivå! Hade jag velat bli uppraggad så hade jag väl gått med i communitys som Mötesplatsen eller nåt? Klart det är roligt med uppskattning men..ja. Jag är inte med på Facebook av den anledningen. Om någon däremot skriver just för man är nyfiken på personen och känner att man vill prata lite så tycker jag det är okej..men inte i rent tragiskt raggningssyfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0