Freitag!

Äntligen fredag! Dagen vi alla längtar efter redan på söndagen..

Dagen har bestått av först bussåkande till Campus Norrköping och sedan suttit med powerpoint (eller Poqerpiont som Kristin och jag kallar det) inför en redovisning nästa vecka. Mycket underhållande att sitta och störa Kristin tills hon nästan blev galen. Skrattade gjorde vi mycket i alla fall. Min arbetsgrupp är världens bästa!
Efter dessa galna timmar käkade vi lunch tillsammans och sedan coachingseminarium. Nu är jag tillbaka hemma i mitt hörn i soffan och tänkte ta det lugnt ett tag innan jag ska iväg.

Kvällen bjuder på sushi på Kikkobar och därefter New Moon med Tina och Lollo. Det ska bli riktigt kul att träffa tjejerna igen eftersom vi sällan umgås bara vi tre numer. Så mysfaktorn är hög ikväll and I like it :)
Hoppas ni alla får en riktigt härlig kväll! Det ska jag ha. ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

qqqqqqqQQQQqqQQqqqqqQQQQQQQqqqqqqqqqqqq!!!!

2009-11-28 @ 22:44:52
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0