It's madness..

Bloggen har helt fallit åt sidan märker jag nu efter flytten, men shit happens.

Det har blivit ganska stor uppståndelse bland mina vänner nu senaste dagarna om en viss grej, nämligen att jag idag ska vara med i tv. Det kan tyckas vara desperat och så vidare men jag gör det som en kul grej och det är ett once in a lifetime-ögonblick. Vem tar inte ett sådant?
Jag ska vara med i programmet Förkväll i tv4 kl 17.00-18.30 ikväll. Det går ut på att Andreas (drömkillen för kvällens program) har bjudit dit tre tjejer att träffa och i programmets slut så väljer han ut en av oss som han vill dejta ikväll. Det är som sagt en kul grej och jag åker dit med noll förväntningar.

Jag blev uppringd i måndags (på min 20-årsdag för övrigt) och blev tillfrågad, och jag tackade ja igår. Blev fullkomligt övertalad av vänner, men framför allt av min arbetsgrupp. Ni är galna! ;)

Vi tjejer ska ha med oss en personlig sak var och jag har tre alternativ:
iPod: Står för mitt stora musikintresse..
Linne: Det står Music Maniac och den står för mitt musikintresse samt shoppingberoendet :P
Filmen Ice Age: Jag är barnslig och älskar barnfilmer!

Vad det blir får ni se ikväll ;)
Tv4 kl 17-18.30 ikväll..ses där. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Autograf! Jag vill ha autograf, Sanna!

Autograaaaf!!! :P

2009-11-05 @ 21:40:29
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: pelle

Nämen, och så missade jag dig på förkväll. Fan då!

2009-11-07 @ 15:12:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0