Last week.

Hej igen. Bloggen faller verkligen bakom ljuset nu känner jag. Inte för att någon följer den men det är ändå skönt att skriva av sig och reflektera kring sin vardag.
Förra veckan var jag på praktik och det var en mördarvecka efter Magaluf Reunion kan jag lova! Somnade som senast kl 21 om kvällarna och sov som en stock fram till kl 7 när klockan ringde. Uppgifterna vi skulle utföra var boksamtal med barn och jag hade boken "Tilda med is och sol". Den handlar om Tilda som får ett halsband av sin mormor med en sten. Stenen ändrar färg efter hur man känner sig och skiftar i färgerna rött, gult och blått. Rött står för kärlek, gult står för vänskap och blått är kallt. Och så får man följa i Tildas vardag.. Blev rätt bra diskussion ändå tycker jag. Vi skulle även hålla i ett estetiskt lärtillfälle, och då sjöng jag två sånger med barnen och lekte en lek "Här kommer vi!". Fick väldigt bra respons från min handledare så det kändes väldigt bra.

Idag har vi sett en film med skolan som heter "Bridge to Tibithia". VÄLDIGT bra måste jag säga! Men tårarna rann skapligt i slutet.. Älskar såna slut men jag sitter ju till och med och tjuter till Extreme Home Makeover och det säger väl ändå det mesta? :P
Jag har även fått mitt internet idag äntligen så nu slipper jag mammas mobila. Kvällen går nog åt till att skriva färdigt utvecklingsplanen och slappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0