Lite update..

Fallit åt sidan var det, ja. Känns som att huvudet bara virrar runt av massa saker fastän jag egentligen inte gör så mycket.
Just nu sitter jag här med feber och försöker sammanfatta senaste veckans bravader. Vad har då hänt? I torsdags var jag med i programmet Förkväll i tv4 där jag och två tjejer fick chansen att dejta en kille i tv. Jag blev inte vald och glad var jag för det då hon som blev vald verkligen ville ha honom. Den dagen var så otroligt rolig och händelserik att jag inte ångrar mig för en sekund att jag for upp till huvudstaden. Här kan det ses!
I fredags var jag i skolan och på kvällen umgicks jag med 5 av tjejerna i arbetsgruppen. Helt galet kul hade vi med spel och grejer, och självklart lite vin och taco framförallt. Går att läsas om i Kristins blogg -->här<--.
Lördagen spenderades med ren panik då jag hade fest på kvällen på Platå i Linköping. Hyrde festvåningen 20-22 innan allmänheten fick komma in. Var segt till en början men senare blev det världens drag och jag, Therese, Emma J, Jimmie och Schullan hade svinkul! Tack alla för den kvällen :) vaknade upp med bakfylla ovanligt nog och det tolkar jag som en lyckad kväll!

Vad har hänt i veckan?
Jag och mitt minne är sällan överrens och det är vi nog defenitivt inte idag. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad jag gjort i veckan. Äsch..visar istället lite bilder från i lördags och JO! Från igår, tisdag, när vi hade bild.



Resultatet i måndags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0