Magaluf Reunion 2009.

Fredagen den 13 november åkte vi, var fräscha och pigga. Den 15 november kom vi hem, såg ut som skit och var vansinnigt trötta. Vad hade vi gjort? Magaluf Reunion 09, baby!
Vi var ett gäng på ungefär 20 pers som åkte i samlad trupp med buss upp till Stockholm och gick på båten. Väl på terminalen i huvudstaden kom Sandra och mötte upp mig och Marika. Hytt nr 5201 var det som gällde för vår del och det var nog båtens mest städade hytt under resans gång och det var verkligen inte min förtjänst. Det har vi Marika att tacka för. Dörren ställdes upp och folk kom och gick ur hytten och partade loss med oss. Mitt partyhumör var lite sissodär på fredagen efter 3 dygns feber och vi la oss redan halv tre på natten. Lördagen däremot bjöd på Riga (men jag och Sandra glömde/orkade inte gå av båten) så vi sprang omkring och dummade oss med bakfullt folk. Klockan 15 öppnades första cidern och därefter följde iordningfix, taco-buffé, fylla och jädrans massa dans. Basshunter, Disco Crew och Kick spelade bland annat. Mycket roligt!
Söndagen däremot bjöd på fylla när jag vaknade och var fortfarande full. Bussresan hem var verkligen inte någon höjdare kan jag meddela då alla däckade direkt när vi klev ombord på bussen och när vi kollade igenom alla bilder som tagits under helgen. Många hade ångest och för första gången tror jag att jag inte hade det.

En superhelg som resulterade i ynka 5 timmars sömn och en slitsam vecka efter men det var det värt! Jag har inte varit i Magaluf än men Marika, Sandra och jag ska minsann dit i sommar. Sicket röj det kommer bli! Men först siktar vi mot "Reunion-gänget"s egna lilla reunion 28 november.




Denna bild sammanfattar helgen bra. Med S + S + M så blir det inte annat än en SJUHELVETES rolig helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0