Sonntag.

Blev det rättstavat nu? Oh well, never mind.

Kvällen igår blev bra! Jag for till Söderköping på fest hos Linnéa och DP. Jag är väldigt imponerad av hur mycket folk som kommer dit trots att de bor mitt ute i ingenstans (i skogen utanför Sörping). Jag, Marika och Danne kom in med massa pizza som vi och husets ägare skulle käka, så där satt vi mitt i festen och åt pizza. Det nästan lyste pizza i de andras ögon, men tji fick dom! Jag stannade där till ungefär 23 och då for jag till Norrköping och spenderade natten på en miniliten soffa. Har funderingar på om det ens får kallas soffa..det var ju bara ett hörn. Men men..där sov jag i alla fall och vaknade stup i kvarten. Om det är en sak som jag är värdelös på så är det att sova borta eller sova med någon. Det märks att jag bott själv och varit själv ett tag nu :P Jag får öva med att krama om Max om nätterna (med viss risk för riv- och bitmärken).

Än så länge har jag inte hunnit (läs: orkat) uträtta ett skit. Självdisciplinen har fått sig en rejäl törn. Men det jag borde göra idag är att plugga, städa och tvätta. Så ska jag åka till mamma också.. Som en typisk söndag helt enkelt.
Hoppas alla mår bra, I know I do.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0