Fredag.

Bara ordet fredag får mig att må bra, och att jag dessutom fick lite sovmorgon gör ju inte saken sämre!

Igår när jag och Tina dansade så märkte jag att vissa rörelser kunde jag bara inte göra, som att gå ner i 'huk' på golvet. Jag fick liksom kramper i hela benen så jag får väl se hur det känns nästa vecka, annars får jag nog minsann besöka farbror doktorn.

Fredag idag och jobb är det som gäller på Fröken Flora. Börjar 10 och skulle väl gissa att jag slutar någonstans runt 16, en ganska lagom tid känner jag. Kvällen är obestämd men funderar på att sätta på mig myskläderna och se någon bra film, t ex min favoritfilm Drömkåken.
Nej nu är det nog dags att försöka sätta på mig lite kläder för att sedan bege mig mot jobbet.

Have a nice day, eller som dom säger i Göta Kanal 2: Skit på dig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh drömkåken är underbar ju! Strul med. Björn Skifs ftw!

2009-10-16 @ 18:28:22
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0