Helgens bravader.

Föregående inlägg var..hm. Intressant. Men ja, jag både ångrar det och inte idag, men å andra sidan så räknar jag med att få fler raggningstillfällen ;)

Fredagen var väldigt rolig och det var länge sen jag skrattade så mycket att tårarna sprutade. Ni i Flora-gänget är ju bara för sköna, saknar som fan att jobba med er men på torsdag kommer jag igen! :) Fick också nycklarna till nya lägenheten av Katrine.

Igår spenderade jag lördagen med att sova ut ordentligt och sen sitta i soffan som en zombie. Tog sedan tag i mig själv och cyklade till nya lyan där jag möttes av en otrolig hög post. Det intressanta var att den mesta posten var till lägenhetsägarens (hyr en bostadsrätt i andra hand) son som inte bott där på över ett år. Får pallra mig till ägaren och ge detta till henne. Tog också lite kort men mobilen är för stunden spårlöst borta (har väl som vanligt lagt den på nån ologisk plats i lägenheten) så bilder kommer i ett senare inlägg.
Resten av eftermiddagen ägnade jag åt att fixa iordning mig, närmre bestämt ungefär 3 timmar. Slog nog mitt eget rekord. Jag hann trots allt prata i telefon ett bra tag med och låna klänning av Susanne.
Kvällen spenderades med att fira Cissi på Platå. Superfint inrett av Cissi med dresscode röda mattan. Schullan och Alex var mina kavaljerer under kvällen och de skötte sig faktiskt väldigt bra. Tack för kvällen pojkar!
Och framförallt tack till min underbara Cissi :)

Idag har jag firat mormor och bara slappat. Har planerat att ligga kvar här i mitt hörn i soffan resten av kvällen med min älskade Max. Imorgon är det ny kurs som gäller.

Min älskade Max, du är enda 'karln' i mitt liv! ♥


Kommentarer
Postat av: pelle

Sitta i soffan som en zombie? Är det du använders söndagarna till? Illa ;)

2009-10-27 @ 23:28:46
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0