I'm back.

Nu har det snart gått ett år sedan jag skrev här sist. Ett helt år.. Det är ju galet att tiden gått så fort.
Jag har valt att behålla de gamla inläggen av en anledning. Jag mådde skit då men de är trots allt jag har kvar från den tiden, som jag idag inte ångrar.
Per är inte längre min värsta fiende, han är snarare en av mina bästa vänner. Vi har inte träffats efter nyår och det har nog varit bra för oss. Han har idag flickvän och ska bli pappa om en månad vilket jag kommer stötta honom till 110% igenom.

Idag mår jag bra. Riktigt bra faktiskt. Jag läser på Linköpings Universitet i Norrköping (ja, det låter ologiskt) till förskollärare och älskar det! Singel är jag fortfarande och planerar minsann att vara det ett bra tag till. Att flytta tillbaka till Linköping är nog det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag har många underbara vänner numer och gör allt för att ha det roligt här i livet.

Tar upp det här med bloggen igen efter en tids funderande och det känns faktiskt riktigt bra. Det ska minsann inte gå ett år till nästa inlägg kommer, me promise!


Me nowadays..

Nej nu väntar minsann lite plugg inför tentan på tisdag och sedan Streetdance.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gumman, vad roligt att du bloggar igen! Det ska bli roligt med lite läsning, Kram

2009-10-15 @ 18:47:55
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Tina

WADDUP WADDUP! Kul. :)

Men det är lite off med färgerna, jag fixade inte alla. Vill du att jag ska göra det? Eller annan header eller så? Eller färger? Eller något?

2009-10-15 @ 19:16:05
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Götebooorg, det är närmast :)

2009-10-15 @ 21:07:26
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0