Jump around.

Idag är det torsdag (right?) och torsdagar innebär dans för min del - Streetdance. Jag brukar normalt sett se fram emot torsdagarna och förra veckan var jag ovanligt pepp för det. Men inte idag. Dels ska inte Tina gå vilket gör det supertråkigt och så är jag grymt trött. Vet att jag borde gå, jag betalar ju trots allt för det. Jag ska nog gå, tror jag. Kanske. Jag vet inte. Jag får väl känna efter om en timma när det börjar bli dags att bege sig.
Då jag nu är i termin 7 så har vi sämsta tiden som är 20.45-22.00.

Ledig dag idag som har spenderats med att packa inför flytt om en vecka till nya lägenheten. Dock får jag nycklarna till den imorgon kväll :)

Nehepp, om man skulle återgå till beslutsångesten en stund till. Ha en bra torsdag people!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Gå nu hörru ;)

Fira den lediga dagen med att gå och dääänsa! ;)

2009-10-22 @ 19:47:57
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0