Matches..

Har idag haft både kursseminarie där vår didaktiska modell redovisades och opponering mot uppsatserna. Kom hem med huvudvärk och en tom skalle. Hade också ett bra samtal med Susanna om gruppen som vi ska ta upp på fredag :)

Har sedan jag kom hem inte gått utanför dörren men blev tvungen när jag skulle handla, och vad känner jag när jag kommer utanför dörren? Tänk er att ni stoppar ner näsan i en tändsticksask, så luktade det ute. Hela Linköping stinker tändsticksask! Betyder det att någon ska tutta eld på vår stackars stad eller vadå? Blir ju lite misstänksam så att säga..

Nu börjar snart Grey's Anatomy och jag sitter självklart nerbäddad i soffan, ska bara ta fram lite chilinötter som jag ska knapra på. Näsdukar får jag inte glömma heller, tjuter ju så förbannat till varenda avsnitt..

Och fan vad sentimental jag var igårkväll då..hm. Borde sluta tänka på det där. Ställer ju bara till bekymmer.
Men nu - Grey's Anatomy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0