Självdiciplin sökes..

Fredagskvällen var bra även om den inte blev som planerad. Mer än så säger jag inte ;)

Idag tränade Tina och jag, hon körde spinning och jag tog mig an löpbandet. Blev rejält svett och kände mig duktig efteråt trots den ömmande hälen då skorna gav mig skoskav, något de inte gjort på ett år nu. Efteråt satte vi oss på Espresso House och käkade frukost/lunch. För min del blev det en stor och en liten chailatte, en smörgås och en chokladboll. Mysigt värre! Och tack Tina för den söta lilla virkade "gubben" jag fick av dig! :) bild kommer!

Nu sitter jag med pluggböckerna och försöker läsa in mig inför tentan på tisdag. Måste erkänna att det går sådär. Det var liksom roligt första halvtimman men sedan försvann den lusten väldigt fort. Det har resulterat till att jag nu sitter här.. Vet att jag borde försöka hinna med ett begrepp till innan jag far iväg till Marika. Vi ska käka lite gott, se på film och snacka i timtals. Länge sen vi gjorde något sådant så det ska bli väldigt roligt!

Hm, ett begrepp till var det minsann. Och OH! Tack till Tina för blogglayouten :) Älskar ugglan! Undrar om det betyder att hon tycker jag är smart..? Så måste det minsann vara!

Ha en bra lördagskväll folks!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker nog nästan att chailatte blir för sött. Jag håller mig nog till olika varianter av caffe latte i framtiden. :P

2009-10-17 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0