Vilken helg!

Oj oj oj säger jag bara. Underbar helg!

Igår åkte jag som sagt till Marika och vi lagade mat och såg på tv. Vi blev även senare på natten fyllechaffisar åt Skärkindsfolket så runt kl halv 3 och kom åter vid kl 5. Fick såklart en liten slant för besväret.
Idag vaknade vi runt 11 och mötte upp de andra runt 13.30. Det blev gottigott hos Sid innan vi for iväg till Norrköping för att se filmen Upp! En väldigt bra film där tårarna rann när jag skrattade och sällskapet var mycket roligt! En liten, liten detalj som är mindre rolig är att jag fick p-böter på 300 kr. Men det drabbar väl ingen fattig..eller hur det nu är.

Vet att jag borde ta tag i tentaplugg men jag skiter faktiskt i det idag. Istället ska jag nu krypa ner i sängen för jag är dötrött. Imorgon väntar en dag där jag ska råplugga och in till Norrköping för att boka kryssning - Magaluf Reunion 2009, 13-15 november. Jag är taggad!

Godnatt people och tack för en underbar helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0