Ännu en dag i världshistorien..

Dagen började dåligt, blev bättre för att sedan bli riktigt skit. För det första vaknade jag på fel sida idag. Trots många timmars sömn ville inte min kropp eller hjärna vakna vilket ledde till att jag gick omkring och var irriterad över allt och inget imorse, vilket självklart gick ut över Macke. Förlåt älskling ♥
Kom till skolan och mötte min underbara arbetsgrupp som jag skrattade med och vips blev dagen lättare trots en smygande huvudvärk. Efter skolan tog jag bussen hem och sov större delen av turen, och solen började skina när jag kom till Linköping. Humöret blev på topp och jag började cykla hemåt. Vad händer efter 1 minut? Jo det börjar blåsa iskallt och regna, och efter ytterligare någon minut övergick regnet till SNÖ! Det tog mig 20 minuter att cykla hem, och jag såg ut som en dränkt katt. Arg var jag med. Inte nog med detta.. När jag väl ställt cykeln utanför mitt hem går jag in i trapphuset och en rejält vidrig stank slår emot mig. Det luktade riktigt riktigt fränt, värre än aceton kan jag lova! Blev groggy av lukten och fick rejält ont i halsen. Inne i lägenheten luktade det fan också.

Nu har jag vädrat ur både trapphus och lägenhet. Vet om att de hållt på en period nere i källaren men ska de använda medel som luktar såhär så får de faktiskt se till att vädra ur. Min huvudvärk sedan tidigare under dagen blev bara värre av lukten. Nu är Sanna på krigsstigen och ska minsann klaga på detta!

Såhär ser man ut när man cyklat i snö från US till Tannefors:


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppelihopp genom Lius korridorer!!! ;D

2010-04-22 @ 08:35:18
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0