Det var ju det där med uppdatering..

Känner mig sådär lagom bra på att uppdatera bloggen. Glömmer helt ärligt av många dagar att jag har den. Nåja. I fredags tatuerade jag mig, ifall nu någon råkat missa den lilla bilden. Blev sedan party hemma hos Marika med tjejerna. En himla kul kväll! :)
I övrigt har jag jobbat i helgen på äldreboendet, och såklart tittat på tattoon i spegeln en miljon gånger. Ska lägga ut bild snart när jag orkar.

Igår fick Macke hem hyreskontraktet så det skrevs på och idag skickade vi in det. Yep, vi ska bli sambos. 1 juli smäller det (det hoppas jag iofs inte..)! Vi kommer bo i en väldigt central 3a på 77 kvm, och balkongen är på 5 kvm. Det är inte ens 2 minuter till krogen (jo, om man kryper kanske..) och grannarna är tydligen jättebra (man ser eller hör dom aldrig med andra ord).
Kan ni tänka er att JAG, Sanna Göransson, ska bli SAMBO?! Jag kan det inte, men kul ska det bli! Min motivering till detta är: Vinna eller försvinna. Inte bannemig tänker jag vänta 4 år igen för att sedan se hela förhållandet gå utför. Nej. Nu har det gått 4,5 månader sedan vi träffades och jag tänker satsa! Jag älskar honom, han älskar mig. Eftersom vi inte känner varandra helt och hållet än så tror och hoppas jag att vi kan leva med varandras olikheter och acceptera dom lättare när vi inte känner varandra fullt och helt.

Ohwell. Jag ska bli sambo. Och nu ska jag lägga mig. Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0