Sjukling.

Övriga året är jag ständigt sjuk men i sommar har jag minsann (peppar peppar) inte varit sjuk än. Förrän igår. Spränghuvudvärk hela dagen och när jag väl fick gå hem kl 16 så börjar jag må illa som tusan. Kombinationen huvudvärk och illamående resulterade i försämrad syn och livsfara på motorvägen.

Vågade inte chansa på att jag skulle må bättre idag så jag sjukanmälde mig igår. Tur var nog det för kroppen är helt utmattad och huvudvärken ligger och maler lite under pannbenet.

Nåväl. Imorgon kommer min älskling hem och då vill jag att lägenheten ska vara fin så därför ska jag nu ta mig ork till målning av bord och stolar och även lite städ. Ska sedan visa vad jag köpt för att överaska Macke imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Peppar peppar, ta lite peppar vettja så försvinner det nog! ;) PUSS!

2010-08-05 @ 22:11:31
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0