Snorig tisdag.

God morgon!
Själv har jag redan varit på benen i en timma och sminkat mig, gjort blåbärsgröt (länge sen sist, var på tiden!) och kollat på Nanny. Om en timma har jag tid hos studievägledaren för att diskutera hur min framtid blir om jag får studieuppehåll i vår eller om jag får fortsätta. Det ska bli intressant att se vad som sägs men en oroväckande sak är; vart fan ska jag?! Har seriöst ingen aning om var människan sitter. Borde kanske börja gå snart?

Efter studievägledaren ska jag mot Linköping för praktik till 15 och sedan väntar fika med Tina och Lollo samt middag hos farmor för att fira henne. Fullspäckad dag med fullsnorig (nytt ord?) näsa. Woop woop!


Strössel fortsätter sitt pose-tåg.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fan. Strössel är bättre på att posa än Whisky :P

2010-12-07 @ 07:59:35
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Tjena, vad tycker du om mitt videoklipp när jag dansar/sjunger, ska jag göra något liknande till? :D

2010-12-07 @ 08:36:53
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0