Hur ska detta sluta?

Om jag bitit på naglarna så hade jag förmodligen gjort det just nu.. Ikväll ska jag nämligen träffa hela Mackes släkt (på hans fars sida skulle jag tro). Farmor, farfar..you name it! Som tur är så har jag redan träffat hans föräldrar (hans mamma är uuuurgullig!) och även Annica som fyller år, och även hon är jättetrevlig.
Det är liksom 40-årsfest så jag måste ju vara finklädd, men vad ska jag ha på mig? Hade samma problem när vi skulle fira nyår med hans föräldrar.. Vad ska jag ha på mig?! Inte nog med att jag är nervös så är jag förkyld och mensen har kommit fastän den inte skulle komma förrän måndag. Min kropp vill inte som jag vill..

Åhh nee..jag måste göra nåt! Här kan jag inte sitta och vara nervös. Wish me luck med släkten (slakten som Edvin säger..idioten :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0