One week later..

Det här med att blogga varje dag är uppenbarligen ingenting för mig. Ibland skrivs det var eller varannan dag, eller som nu - ungefär en vecka senare. Yeye, vad gör det om 100 år?

So, quick update. I fredags kväll från kl 21 satt jag barnvakt tills hon kom inragglande 03.30 med ett ragg. Pinsamt - ja. Men men i efterhand skrattar jag..eller okej. Det gjorde jag då med.
Lördagen spenderades hemma hos Tina med Lollo och vi tre lagade supergo wok med kyckling och åt alldeles för mycket mat. Vinet flödade så vi hade det gott.
I veckan har jag sovit ett par gånger hos pojkvännen (MYS!) och i måndags var jag i skolan. I tisdags kom jag överhuvud taget inte till skolan då bussen som skulle tagit mig till tåget aldrig kom. Fick istället ta igen imorse kl 8-12 (ja, jag var dötrött) och hade även en urkass mittkursutvärdering där kursansvarige enbart skyllde ifrån sig all kritik vi gav honom. Sur blev jag då dessa timmar kunde ägnats åt plugg istället. And hey, när jag ändå är inne på det ämnet. Gissa vem som fått en gnutta motivation till att plugga! Jo, JAG! Kan ni fatta? Knappt att jag gör det..

Lika bra jag tar min lilla gnutta och läser minst 10 sidor innan jag somnar. Imorgon är det jobb 9-16.30 som gäller. John Blund, be ready for me!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sushi känns som en sån grej man antingen älskar eller hatar. Är glad att jag tillhör den första kategorin, SÅ gott! :D

2010-03-04 @ 17:10:00
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0