Tisdag.

Gårdagens praktik blev faktiskt helt okej. Var visserligen helt borta i huvudet från kl 12 på eftermiddagen fram tills jag lyckades ta mig till sängen vid 22. Funderar på ifall jag kanske hade en liten släng av feber under gårdagen. Idag har jag än så länge lyckats hålla mig någorlunda vaken fram tills nu när jag bara vill slänga mig i sängen. Efter praktiken idag kom pappa förbi och fixade det sista i köket, nu är det bara att måla väggarna kvar. Ska minsann ta en bild och visa vilka hemska färger jag fått stå ut med i 4 månader! Pappa hjälpte mig även att sätta upp en kom ihåg-tavla från IKEA, så nu ska jag minsann försöka komma ihåg att göra saker. Får se hur det går..

Sitter nu i soffan och försöker att inte känna min hals. Den har sedan igår blivit mycket värre och halsmandlarna börjar kännas av. Magen krånglade också i eftermiddag så ja..jag är nog på väg mot något riktigt härligt.
Imorgon ska dock bli roligt - då är det praktik 8-12, och sedan är det infodag på campus valla i Linköping inför nästa år. Vore gött ifall jag kunde få läsa lite i Linköping.

Nae. Måste utnyttja TVn när jag väl har kanaler. Hejssvejs!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jaa åsså är de fika med oss! :D

Krya på dig darling!

2010-02-16 @ 22:40:24
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0