Barely asleep..

Vilken hemsk natt.
När jag väl kom i säng igår så läste jag ett tag, och när ögonen inte hängde med i texten längre släckte jag lampan. Vad händer då? Jo självklart blir jag pigg. Så där ligger jag klarvaken ett bra tag och känner hur näsan täpper igen mer och mer. Varför jag inte klev upp och tog nässpray är ännu ett mysterium. Natten fortsatte sin gång och det jag fick ut av den va lite microsömn. Gick dessutom upp en timma tidigare än tänkt eftersom det var rätt meningslöst att ligga där i sängen och va irriterad.
Så nu sitter jag här i soffan och skrattar åt Max när han sitter och skäller på skatorna utanför fönstret. Drar mig strax mot biblioteket där jag ska möta upp Kristin och Emma J för lite plugg.

Tjaråå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0