Brr...

När jag kom hem från Susanne igår runt halv ett var jag lite lagom nedkyld då jag fick skjuts hem av Nina. När jag väl kommer in så lägger jag mig i stort sett direkt i sängen. Efter ungefär en timmas envisandes med att jag klarar mig fint med bara duntäcket så får jag ge mig. Det var SNORKALLT! En tjock filt hämtades och lades över täcket och fortfarande frös jag som en gnu. Efter mycket bökande med täcke och filt så lyckades jag somna, och då hade jag lyckats vira om täcker runt huvudet eftersom jag frös så mycket om huvudet och vägrade hämta mössa. När jag vaknade hade temoperaturen sjunkit två grader till över natten och var nu nere på 13,4 grader vid sängen. Tacka vet jag fungeande element! (märk ironin!)
ETT ynka element funkar i hela lägenheten och det sitter i badrummet och är inte ens 50 cm brett. Så nu sitter jag här med i alla fall 16.4 grader i vardagsrummet med filtar och försöker plugga, men nu börjar faktiskt fingrarna göra ont av kylan. Funderar starkt på att inte sova hemma inatt.

Sådär. Stundes klagan är över för den här gången och nu sätter jag på hårfönen en stund och ser om det hjälper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0