Here we go again..

Imorgon är det dags för ännu en tenta, och vad borde jag göra då? Jo självklart sitta och plugga. Gör jag det? Nej.. Varför inte? Skyller på dålig självdisciplin. Fast sanningen kanske är den att jag kanske inte bryr mig. Eller jag vet inte..gör jag det? Det är ju inte som att världen går under ifall jag failar på den här tentan igen (det är en omtenta).

Undanflykter och återigen undanflykter. Har i alla fall pluggat lite, men inte på tentan. Valde istället att förbereda mig inför opponeringen på torsdag. Var sak i sin ordning..måste lära mig det. Och varför sitter jag här engentligen och babblar om att jag borde plugga när jag faktiskt borde plugga istället. Fy och skäms på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0