Tenta 'n shit..

Igår var exam day!
Dagen började med att jag släpa mig ur sängen runt 9 och fixade iordning mig. Kl 11.10 infann jag mig i Hanas bil och vi for mot Norrköping. Ett stort gäng tjejer möttes upp och köpte mat och lunchade ihop. Hade hela tiden behållt mitt lugn över tentan och förstod inte vad alla stressade upp sig för. Men när tjejerna börjar rabbla upp begrepp som jag aldrig tidigare hört fick jag lite panik. Herregud. Det hela fortsatte med att jag och Kristin fick skrattanfall när en av tanterna som va tentavakter började prata och förklara tentan. Monotont och nasalt = det var hemskt! Två av tre frågor var glasklara för mig och ordbajsningen var i full gång, men när jag kom till tredje och sista frågan satt jag som förlamad. Hade jag läst om det här? Hur blabla har påverkat barnteatern? WHAAT? Well well..jag ordbajsade även där fast om saker som jag inte begrep mig på. Valde lite fina ord att slänga in och hoppades att de andra två frågorna skulle överväga sista frågan.
Efter tentan blev jag upphämtad av pojkvännen och låg däckad i hans soffa under kvällen. Han fick liksom tvinga mig in i köket så jag fick i mig en macka i alla fall. Illa det där..
Idag vaknade vi vid halv ett och hans bil vägrade starta när jag skulle iväg. Hann ändå precis i tid till fikan med arbetsgruppen som tur var!

Nej nu är det bäst jag fixar lite att äta innan jag ska iväg till Susanne för att fira henne med tjejkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0